2025-01-04 13:12:20

Obavijest roditeljima i učenicima o kontroli ulaska i izaska u školskim ustanovama

Dragi učenici i roditelji,
prvi dan nastave u drugom polugodištu je utorak, 7. siječnja 2025. g.
U prvu smjenu dolaze učenici II., IV., VI. i VIII. razreda. 
Kroz atrij će biti omogućen ulaz samo učenicima, dok svi ostali u školu mogu ući samo na glavna vrata.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. god. Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama. U nastavku donosimo najvažnije odredbe za učenike i roditelje.

Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje.

Zaključavanje i nadzor ulaza u prostore školske ustanove

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi. Vrata će biti otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave. U slučaju uočavanja protupravnog ponašanja ili ponašanja kojim se ugrožava sigurnost osoba u školskoj ustanovi, žurno će se o tome obavijestiti i policija.

Ulasci i izlasci tijekom odmora učenika

Tijekom malog i velikog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Ulazak roditelja i drugih vanjskih posjetitelja u školsku ustanovu

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu. Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove. Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu. U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza. Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Pregled osoba i predmeta učenika i drugih posjetitelja školskih ustanova

Radnik školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede: učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.) drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.). Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Edukacija i informiranje učenika, radnika i roditelja

Školska ustanova dužna je sve svoje radnike i učenike informirati o ovom Protokolu i pravilima ponašanja u školskoj ustanovi, kao i redovito informirati roditelje o sigurnosnim mjerama i procedurama.

Uspostava sigurnosnog tima

Svaka školska ustanova formirat će školski sigurnosni tim koji se sastoji od ravnatelja, pedagoga/psihologa, učitelja/nastavnika i drugih radnika te predstavnika roditelja, a koji će na redovitim sastancima analizirati potencijalne sigurnosne prijetnje i evaluaciju mjera.

Međuresorna suradnja

Radi ostvarivanja sigurnosti, suradnja s lokalnom policijskom postajom i drugim relevantnim dionicima obvezan je i ključni element sigurnosnog sustava školske ustanove.

Cjeloviti tekst Protokola možete pronaći na stranici Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

Ravnateljica:
Branka Mack-Savanović


Osnovna škola Miroslava Krleže Čepin