Čarolija proljeća i sreće u produženom boravku
Učenici prvih razreda koji pohađaju produženi boravak ovoga su tjedna vrijedno sudjelovali u kreativnim radionicama povodom dolaska proljeća. Cvjetići, leptirići i bubamare našli su svoje mjesto u prozorima i na zidu učionice. Povodom Međunarodnog dana sreće koji se...
Magični produženi boravak
Učenici prvog razreda koji borave u produženom boravku, sudjelovali su u školskom godišnjem projektu M.A.G.I.J.A. izradom čarobnih štapića. Učiteljica Inga Vavra s njima je obradila bajku Pepeljuga nakon čega su rješavali kviz i izrađivali čarobne štapiće. Pogledajte...
Produženi boravak 2025./2026.
Produženi boravak organiziran je kako bi učenicima pružio sigurno, podržavajuće i poticajno okruženje nakon redovne nastave.
U produženom boravku, učenici svakodnevno:
pišu domaću zadaću uz pomoć učitelja,
uvježbavaju i ponavljaju školsko gradivo,
sudjeluju u slobodnoj igri s vršnjacima,
uključuju se u organizirane kreativne i pedagoške radionice
te uživaju u toplom ručku.
Produženi boravak namijenjen je učenicima prvog razreda, a organiziran je s ciljem da im olakša prilagodbu na školski život te omogući kvalitetno provođenje vremena prije ili nakon nastave.
Želimo svim našim prvašićima puno uspjeha, veselja i lijepih trenutaka u produženom boravku!
Raspored rada u produženom boravku – jutarnja smjena
- traje od 9:00 h do 14:00 h
9:00 h – prihvat učenika
9:00 h do 10:00 h – slobodna igra i/ili organizirane kreativne ili pedagoške radionice
10:00 h do 11:30 h – pisanje domaće zadaće, ponavljanje i uvježbavanje sadržaja
11:30 h do 12:30 h – odlazak na školsko dvorište, u šetnju ili dvoranu
12:30 h do 13:00 h – higijena ruku i ručak
13:00 h do 14:00 h – odmor do početka nastave
Raspored rada u produženom boravku – popodnevna smjena
- traje od 11:30 h do 16:30 h
11:30 h – prihvat učenika
11:30 h do 12:30 h – odlazak na školsko dvorište, u šetnju ili dvoranu
12:30 h do 13:00 h – higijena ruku i ručak
13:00 h do 14:30 h – pisanje domaće zadaće, ponavljanje i uvježbavanje sadržaja
14:30 h do 15:30 h – slobodna igra i/ili organizirane kreativne ili pedagoške radionice
15:30 h do 16:30 h – odmor do polaska kući
Učenici prvih razreda koji pohađaju produženi boravak svakodnevno su uključeni u raznolike aktivnosti usmjerene na njihov cjeloviti razvoj. Posebna pažnja posvećena je kvalitetnom provođenju slobodnog vremena, pri čemu djeca svakodnevno borave na svježem zraku, što doprinosi razvoju zdravih navika i općem psihofizičkom zdravlju.
“Djeca ne trebaju savršenstvo, već priliku da se kreću, istražuju i rastu.”
Pravila u produženom boravku
U produženom boravku imamo jednostavna pravila koja pomažu da se svi osjećaju sigurno i ugodno! Poštujemo jedni druge, slušamo odrasle, pažljivo radimo domaće zadaće i sudjelujemo u igrama i radionicama.
Pravila su važna jer nam pomažu da zajedno radimo, učimo i zabavljamo se u mirnom i prijateljskom okruženju!
Izrada jesenskih teglica
Učenici u produženom boravku ovih su dana pokazali svoju kreativnost kroz izradu jesenskih teglica!
Od papira su pažljivo rezali oblike teglica, a zatim ih ukrašavali jesenskim plodovima – gljivama, kukuruzima, bundevama, klasjem pšenice, šipkom i drugim simbolima jeseni. Svaka teglica postala je mala jesenska priča, puna boja, truda i mašte.
Ova aktivnost poticala je razvoj fine motorike, kreativnog izražavanja, ali i upoznavanje plodova jeseni kroz igru i likovno stvaralaštvo.
Jesenska šetnja i košarice pune prirode
Tijekom jesenske šetnje, učenici su pažljivo promatrali prirodu i skupljali njezine darove – lišće raznih boja, žireve, kestene, suhe grančice i plodove. Sve što su pronašli, spremili su u košarice koje su sami izradili od papira.
“Priroda je najveća učionica.”
Dani kruha – od polja do stola
Za Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje, učenici produženog boravka upoznali su se s putem kruha – od zrna do stola. Kroz razgovor, slikovni materijal i kreativne aktivnosti, učili su kako nastaje kruh koji svakodnevno jedemo.
Od sjetve pšenice, preko žetve, mljevenja zrna u brašno, pa sve do miješenja tijesta i mirisnog pečenja kruha, učenici su pratili cijeli proces i otkrili koliko je truda i rada potrebno da bi na stolu bio jedan običan kruh.