Školski projektni dan održan je u ponedjeljak, 19. svibnja, a ove godine tema je M.A.G.I.JA. (Magične Aktivnosti, Genijalne Ideje, Jedinstvene Avanture).
U projektu su sudjelovali svi učenici od prvog do osmog razreda. S obzirom na ovogodišnju temu, i aktivnosti i radionice bile su… magične.
Naši najmlađi učenici uživali su u zanimljivom filmu, a nakon toga ilustrirali su glavne likove.
Drugi razredi postali su mali kemičari i izrađivali razne čudesne i magične napitke.
Treći i četvrti razredi imali su pravo malo kino u učionici. U udobnom okruženju i ukusne (a možda i magične?) grickalice uživali su u film Harry Potter.
Učenicima od petog do osmog razreda na izbor su ponuđene razne aktivnosti. Učenici su sudjelovali u magičnim kemijskom pokusima i izradi ukusnih palačinki. Neki su se okušali u pisanju poezije. Sportski duh nije izostao ni na projektni dan pa smo imali nogometni turnir i atletska natjecanja s učiteljima.
Učenici 8.a i 8.b razreda povezali su magiju s matematikom. Na nastavi su geometrijskim tijelima računali oplošja i obujme, a u sklopu projekta izradili modele valjka, stošca, prizmi i piramida te spretnim prstićima napravili ove matemagične modne dodatke.
Vrijedni učenici sedmih razreda školski atrij su ukrasili magičnim ukrasima koje su sami izradili. Čak smo na ovaj poseban dan imali i vile koje su izradili učenici petih i šestih razreda. Uz malo sastojaka koje se nalaze u svakom kućanstvu izradili smo i magične lava lampe.
Nesvakidašnja radionica je bila i izrada camere obscure- učenici su sami izradili fotoaparate od kartonskih kutija i uz malu pomoć svjetla i kemijskih reakcija razvili fotografije.
Escape room je također bio ponuđen za sve učenike od petog do osmog razreda. Ekipe koje su sudjelovale bile su spretne, brze i domišljate u potrazi za skrivenom magijom, a na kraju je najuspješnija bila ekipa Ljepilo (Baranjec Ana, Vavra Doris, Jeger Tena, Jeger Tin). Još jedan projektni dan prošao je ispunjen smijehom, kreativnošću i uz malo čarolije.
Projektni dan M.A.G.I.JA. pokazao je koliko učenici mogu biti maštoviti, domišljati i puni ideja kada im se pruži prilika za igru i učenje na drugačiji način.








