« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Prošli tjedan posjetili su nas gosti iz Instituta za oceanografiju i ribarstvo iz Splita koji su za naše učenike organizirali dvije morske radionice. Jedna je održana u utorak (28. 3.) za naše STEMovce, a druga u četvrtak (30. 3.) za sve učenike petih razreda.
(G)radionice su podijeljene na tri dijela.
U 1. dijelu su naše gošće učenicima predstavile Institut te su provele kratki anketni upitnik koji služi za istraživanje percepcije važnosti mora i znanja o moru kod djece.
U 2. dijelu učenici su pratili interaktivnu prezentaciju o važnosti morske teme (koji sve organizmi žive u moru, koje su prilagodbe neki organizmi razvili za život u moru, što se s morem dešava (zagađenje, zagrijavanje, ribarstvo...), zašto je more važno za život svih nas bilo da živimo uz obalu ili u kopnenom dijelu Hrvatske i sl).
3. dio su radionice podijeljene po grupama:
a) Promatranje raznih planktonskih organizama iz uzorka mora uz pomoć školske lupe.
b) Promatranje i razgovor o raznolikosti školjkaša, kako se određuje koliko su stare školjke, koliko školjkaši mogu biti stari i sl.
c) Promatranje mora iz morskih dubina uz pomoć kartonskih VR naočale tako da "zaronite" malo u more.
Ovo je bila još jedna od (g)radionica koju su učenici ocijenili čistom peticom
Više o samom projektu: STEM (g)radionica