« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U subotu, 15. lipnja 2024., ugostili smo stručnjake iz NTC centra koji su održali treći dio seminara o NTC tehnikama za učitelje i stručne suradnike naše škole i škole Cvjetno te za odgajateljice Dječjeg vrtića Zvončić. Seminari su financirani od strane Općine Čepin.
Dr. Vuk Rajović i dr. Nemanja Bojanić održali su i seminar 3T metoda s primjerima primjene do sada naučenih tehnika.
Posebna gošća bila je učiteljica Slavica Bobić koja NTC metodologiju u svojoj učionici primjenjuje već više od 15 godina i podijelila je s nama svoje primjere iz prakse.
Hvala našim dragim gostima na zanimljivim i poučnim seminarima, na velikom iskustvu koje su s nama podijelili, otvorili nam neke nove vidike te učinili da ova radna subota prebrzo prođe...
Više o NTC programu (NTC sustav učenja)…
Ranko Rajović, autor NTC programa, je spoznaje suvremene medicine iz područja neuroanatomije, neuroendokrinologije i neurofiziologije povezao sa svakodnevnim aktivnostima djece. NTC program nastao je kao plod želje da se djeci omogući ostvarenje osobnih potencijala, ali i kao potreba da se prevladaju sve prisutnije poteškoće kao što su poremećaj govora, čitanja i pisanja. Djeca iz zemalja EU-a ostvaruju ispodprosječne rezultate na PISA-inim testovima, za razliku od djece azijskih zemalja, pa je EU istaknula veliku važnost postizanja tzv. funkcionalnog znanja, odnosno razvoja brzine razmišljanja, povezivanja i zaključivanja.
Primarna uloga NTC programa je upotreba novih otkrića iz područja neuroznanosti u učionicama i u svakodnevnom životu. Program NTC učenja je sastavljen iz različitih aktivnosti i igri za djecu, koje se temelje na saznanjima o razvoju i radu mozga i koje, kako mnoga istraživanja pokazuju, imaju pozitivan utjecaj na razvoj mozga u periodu kada je to najvažnije, u periodu najintenzivnijeg rasta i razvoja, od rođenja, pa do približno desete godine starosti. Igra kao unutrašnja motivacija djeteta je ključni faktor NTC programa.
Program NTC se već devetu godinu provodi u nekoliko europskih država, a počeo se širiti i izvan granica Europe. NTC program se provodi u 17 država Europe, a akreditiran je od strane Ministarstva obrazovanja u 7 država (Srbija, Slovenija, Hrvatska, Češka, Crna Gora, Makedonija i Bosna i Hercegovina). U drugim državama, provodi se u suradnji s obrazovnim institucijama (Italija, Grčka, Švedska, Island, Mađarska, Rumunjska, Bugarska, Švicarska, Slovačka i Poljska).