DOKUMENTI ŠKOLE
Dokumenti škole nalaze se raspoređeni u kategorijama ispod objave.
Školski kurikulum
Škola radi na temelju školskog kurikuluma i godišnjeg plana i programa rada.
Školski kurikulum utvrđuje dugoročni i kratkoročni plan i program škole s izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima, a donosi se na temelju nacionalnog kurikuluma i nastavnog plana i programa. Školski kurikulum određuje nastavni plan i program izbornih predmeta, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti i druge odgojno-obrazovne aktivnosti, programe i projekte prema smjernicama hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda.
Školskim kurikulumom se utvrđuje:
– aktivnost, program i/ili projekt
– ciljevi aktivnosti, programa i/ili projekta
– namjena aktivnosti, programa i/ili projekta
– nositelji aktivnosti, programa i/ili projekta i njihova odgovornost
– način realizacije aktivnosti, programa i/ili projekta
– vremenik aktivnosti, programa i/ili projekta
– detaljan troškovnik aktivnosti, programa i/ili projekta
– način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja.
Školski kurikulum donosi školski odbor do 15. rujna tekuće školske godine na prijedlog učiteljskog, odnosno nastavničkog vijeća.
Školski kurikulum mora biti dostupan svakom roditelju i učeniku u pisanom obliku.
Smatra se da je školski kurikulum dostupan svakom roditelju i učeniku u pisanom obliku, ako je objavljen na mrežnim stranicama škole.
Godišnji plan i program
Godišnji plan i program rada donosi se na osnovi nastavnog plana i programa i školskog kurikuluma, a donosi ga školski, odnosno domski odbor do 7. listopada tekuće školske godine.
Godišnjim planom i programom rada školske ustanove utvrđuje se mjesto, vrijeme, način i izvršitelji poslova, a sadrži u pravilu:
– podatke o uvjetima rada,
– podatke o izvršiteljima poslova,
– godišnji kalendar rada,
– podatke o dnevnoj i tjednoj organizaciji rada,
– tjedni i godišnji broj sati po razredima i oblicima odgojno-obrazovnog rada,
– planove rada ravnatelja, učitelja, odnosno nastavnika te stručnih suradnika,
– planove rada školskog, odnosno domskog odbora i stručnih tijela,
– plan stručnog osposobljavanja i usavršavanja, u skladu s potrebama škole,
– podatke o ostalim aktivnostima u funkciji odgojno-obrazovnog rada i poslovanja školske ustanove.
Pravilnici
Pristup informacijama
NAČIN OSTVARIVANJA PRAVA
Korisnik ostvaruje pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija koje posjeduje Oš Miroslava Krleže podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva. Usmeni zahtjev u svezi s ostvarivanjem prava na pristup informaciji može se podnijeti službeniku za informiranje u tajništvu škole ili putem telefona na broj: 031/382-602. Pisani zahtjev u svezi s ostvarivanjem prava na pristup informaciji može se podnijeti na adresu: Oš Miroslava Krleže, Kralja Zvonimira 100, Čepin ili na e-mail adresu: ured@os-mkrleze-cepin.skole.hr
Ako je zahtjev podnesen usmeno ili putem telefona, sastavit će se službena bilješka, a ako je podnesen putem elektroničke komunikacije, smatrat će se da je podnesen pisani zahtjev.
OBRASCI
1. Zahtjev za pristup informacijama
2. Zahtjev za dopunu ili isprvak informacije
3. Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
SLUŽBENIK ZA INFORMIRANJE
Službena osoba mjerodavna za rješavanje ostvarivanja prava na pristup informacijama za OŠ Miroslava Krleže, Čepin (službenica za informiranje) je Sanja Jukić, mag. iur., tajnica Škole telefon: 031/382-602.
Odluka o imenovanju službenika za informiranje:
VISINA NAKNADE ZA PRISTUP INFORMACIJAMA
Na pristup informacijama ne plaćaju se upravne i sudske pristojbe.
Na pristup informacijama korisnik plaća Oš Miroslava Krleže, Čepin naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije, kao i naknadu troškova dostave tražene informacije. Visina naknade i način naplate naknade iz stavka 2. ovog članka određuje se sukladno Kriterijima za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (Narodne novine, broj: 12/14, 15/14 i 141/22), koje je propisao Povjerenik za informiranje.
- Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troskova i troskova dostave informacije
- Izmjene kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacija
Zaštita osobnih podataka
Kontakt podatci službenika za zaštitu podataka:
OŠ Miroslava Krleže
Kralja Zvonimira 100
31431 Čepin
telefon: 031/381-390, 031/382-602
e-mail: ured@os-mkrleze-cepin.skole.hr
Financijski planovi i izvješća
Financijsko izvješće 01.01.-30.06.2025.
Bilješke uz financijske izvještaje razine 31 za I – VI 2025 (1)
Kopija Potvrda (1) Obrasci_financijskih_izvjestaja_v_8.2.0 (3
Referentana stranica Financijskog izvješća 1.1.-30.6
I. Rebalans financijskog plana za 2025.g.
A2. PRIHODI I RASHODI PREMA IZVORIMA FINANCIRANJA
A3. RASHODI PREMA FUNKCIJSKOJ KLASIFIKACIJI
B2. RAČUN FINANCIRANJA PREMA IZVORIMA FINANCIRANJA
C. PRENESENI VIŠAK ILI PRENESENI MANJAK
Obrazloženje I. Rebalansa 2025.g
Obrazloženje godišnjeg izvještaja o izvršenju finacnijskog plana 2024.g
Financijski plan za 2025. i projekcije za 2026. i 2027.g.
Plan projekcije 2026-2027- prihodi
Plan projekcije 2026-2027- rashodi
1.2.2. Izvještaj o prihodima i rashodima prema izvorima financiranja
1.2.3. Izvještaj o rashodima prema funkcijskoj klasifikaciji
2. Posebni dio 2.1. Izvještaj o programskoj klasifikaciji
Financijski plan 2025. i projekcije 2026.-2027. 1. opći dio 1.1. sažetak računa prihoda i rashoda A
Obrazloženja posebnog dijela financijskog plana proračunskog korisnika
Financijsko izvješće 1.1.2024-31.12.2024
Kopija Obrasci_financijskih_izvjestaja_v_8.1.5
Bilješke uz financijskop izvješće 1.1.-31.12.2024.
II rebalans financijskog plana za 2024.
I. OPĆI DIO A3. RASHODI PREMA FUNKCIJSKOJ KLASIFIKACIJI
I.OPĆI DIO A) SAŽETAK RAČUNA I PRIHODA I RASHODA
I.OPĆI DIO C) PRENESENI VIŠAK ILI PRENESENI MANJAK
Odluka o usavajanju prijedloga II. rebalansa
Rebalans 1.1. do 31.12. rashodi
A. RAČUN PRIHODA I RASHODA A1. PRIHODI I RASHODI PREMA EKONOMSKOJ KLASIFIKACIJI
A2. PRIHODI I RASHODI PREMA IZVORIMA FINANCIRANJA
B1. RAČUN FINANCIRANJA PREMA EKONOMSKOJ KLASIFIKACIJI
B2. RAČUN FINANCIRANJA PREMA IZVORIMA FINANCIRANJA
Financijsko izvjšće 2024. g.:
financijsko_izvjesce_1.1.-31.12.2023.
Biljeske_uz_financijskop_izvjesce_1.1.-31.12.2023.
Referentana_stranica_Finanacijskog_izvjesca_1.1.-31.12
Financijski planovi 2024. g.:
financijski_plan_za_2024.g._i_projekcijama_za_2025.-2026._-_rashodi
financijski_plan_za_2024.g._i_projekcijama_za_2025.-2026._-_prihodi
Financijski_plan_za_2024.g._-_prihodi
Financijski_plan_za_2024.g_-_rashodi
Obrazlozenje_Financijskog_plana_za_2024
I._OPCI_DIO_prema_ekonomskog_klasifikciji_2024.
Arhiva financijskih planova:
GODISNJI_IZVJESTAJA_O_IZVRSENJU_FINANCIJSKOG_PLANA_ZA_2023
Biljeske_uz_financijskop_izvjesce_1.1.-31.12.2023.
financijsko_izvjesce_1.1.-31.12.2023.
Javna nabava
Jednostavna nabava
Javna objava o trošenju sredstava
Transparentnost za 2025.g.
Na poveznici se nalazi pregled isplata iz proračuna: https://transparentnost.zio.hr/obz
INFORMACIJA O TROŠENJU SREDSTAVA SVIBANJ 2025
INFORMACIJA O TROŠENJU SREDSTAVA TRAVANJ 2025
INFORMACIJA O TROŠENJU SREDSTAVA OŽUJAK 2025